Google Plus Linkedin FaceBook  
صفحه اصلی     صفحه اصلی      درباره من     درباره من      خدمات     خدمات      دانش مدیریت و دانستنیها     دانش مدیریت و دانستنیها      تماس با من     تماس با من      گالری     گالری      جستجو     جستجو      عضویت     عضویت     
نشست خبری مشکلات شرکتهای دانش بنیان

نشست خبری مشکلات شرکتهای دانش بنیان
اصفهان - ایرنا - میزگرد شرکت های دانش بنیان، چالش ها و راهکارها روز سه شنبه با حضورمسئولان و کارشناسان در خبرگزاری جمهوری اسلامی استان اصفهان برگزار شد.
به گزارش ایرنا، در این میزگرد، حمید مهدوی رییس پارک علم و فناوری شیخ بهایی اصفهان، مسعود رجایی نائب رییس کمیته کسب و کار دانش بنیان اتاق بازرگانی اصفهان و فرید نجات بخش مدیرعامل شرکت دانش بنیان بهیار صنعت حضور داشتند.
این صاحبنظران به بررسی مشکلات و مسائل شرکت های دانش بنیان در بخش های مختلف اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، سیاست گذاری، فضای کسب و کار و نظارتی پرداختند و بر ضرورت رفع آنها با نگاه ملی و هدف رشد اقتصاد دانش بنیان تاکید کردند.
آنها ارائه آموزش های مهارتی در مدارس، اجرای درست قوانین مربوط به شرکت های دانش بنیان، حمایت های مالی، ارائه آموزش روش های کسب و کار به شرکت های دانش بنیان، بها دادن به بخش خصوصی، فرهنگ سازی درباره کالاهای تولید داخل و تقویت صنعت و تسهیل محیط کسب و کار را از جمله راهکارهای رفع چالش ها و مشکلات موجود ذکر کردند.
شرکت های دانش بنیان موسسه های خصوصی یا تعاونی هستند که به منظور افزایش علم و ثروت، توسعه اقتصادی بر پایه دانش و تحقق اهداف علمی و اقتصادی در راستای گسترش اختراع و نوآوری و در نهایت تجاری سازی نتایج تحقیق و توسعه در حوزه فناوری های برتر و با ارزش افزوده فراوان تشکیل می شوند.
این شرکت ها از محورهای اساسی در اقتصاد دانش بنیان و رشد و توسعه جوامع امروزی بشمار می آیند.
نزدیک به پنج هزار شرکت دانش بنیان در 43 پارک علم و فناوری در سراسر کشور فعال است.
استان اصفهان نیز دارای یک شهرک علمی و تحقیقاتی، 2 پارک علم و فناوری، بیش از 10 مرکز رشد فناوری و بیش از 500 شرکت دانش بنیان است.

برای مشاهده تصاوير بزرگتر ، روی تصاوير کليک کنيد ، برای ديدن تصوير بعدی از فلش های دو طرف تصوير استفاده نمائيد

برای نمايش همه گالری بصورت اتوماتيک از آيکن پخش در بالای تصوير ( سمت چپ ) استفاده نمائيد

شناسه 526 - حجم 44 کيلوبايت

www.masoudrajaei.ir

شناسه 527 - حجم 42 کيلوبايت

www.masoudrajaei.ir

شناسه 528 - حجم 37 کيلوبايت

www.masoudrajaei.ir

شناسه 529 - حجم 38 کيلوبايت

www.masoudrajaei.ir

شناسه 530 - حجم 49 کيلوبايت

www.masoudrajaei.ir

شناسه 531 - حجم 38 کيلوبايت

www.masoudrajaei.ir

شناسه 532 - حجم 31 کيلوبايت

www.masoudrajaei.ir


بازگشت به ليست گالری

تماس با ما درباره ما گالری عکس خدمات

MASOUD RAJAEI